Warunki gwarancji

Wszystkie narzedzia Skil sa starannie sprawdzane, dokladnie testowane i podlegaja bardzo surowym procedurom kontroli jakosci obowiazujacym w firmie Skil. Z tego wzgledu Skil udziela gwarancji na swoje elektronarzedzia i przyrzady pomiarowe. Wspomniana gwarancja nie ogranicza praw gwarancyjnych nabywcy wynikajacych z umowy sprzedazy zawartej z dystrybutorem lub obowiazujacych praw ustawowych.

Elektronarzędzia oraz przyrządy pomiarowe SKIL, wprowadzone do obrotu na terenie Polski przez Robert Bosch Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 105, Warszawa, objęte są gwarancją producenta na następujących warunkach:

Warunki Gwarancji

Czas trwania gwarancji:

Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu w przypadku zastosowania zawodowego lub porównywalnego z zawodowym oraz na 24 miesiące od daty zakupu w przypadku zakupu i zastosowania konsumenckiego.

Zakres ochrony gwarancyjnej:

Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że:

  • narzędzie było użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowane;
  • stosowany był zalecany przez producenta osprzęt;
  • narzędzie nie było demontowane ani modyfikowane przez osoby nieupoważnione;
  • nie zniszczono (usunięto) tabliczki znamionowej z numerem seryjnym narzędzia;

Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z przeciążenia narzędzia na skutek nadmiernej i/lub niewłaściwej eksploatacji.

Gwarancja nie obejmuje wymiany części zużywających się w sposób naturalny, a w tym szczotek węglowych, przewodów zasilających, uchwytów narzędziowych, łożysk itp. o ile ich zużycie nie wynikało z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych.

Podstawa udzielenia gwarancji:

Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest prawidłowo wypełniona przez sprzedawcę karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon).

Karta gwarancyjna musi zawierać nazwę oraz numer katalogowy i seryjny urządzenia, datę sprzedaży zgodną z dowodem zakupu oraz pieczęć i podpis sprzedawcy.

Zgłoszenie gwarancyjne:

Naprawy gwarancyjne na terenie Polski wykonywane są wyłącznie przez CENTRALNY SERWIS ELEKTRONARZĘDZI.

W przypadku stwierdzenia wady narzędzie wraz z wymienionymi wyżej dokumentami należy przekazać do punktu sprzedaży lub przesłać (na koszt i ryzyko odbiorcy) poprzez:

DHL EXPRESS tel.: 801 345 345 (42 6 345 345 z tel. komórkowego)

na adres: CENTRALNY SERWIS ELEKTRONARZĘDZI

ul. Szyszkowa 35/37; 02-285 WARSZAWA

Informacje o naprawach:

Informacji o naprawach udzielamy w godzinach 8:30-16:30 od poniedziałku do piątku:

tel.: (22) 715 44 50, fax: (22) 715 44 40 – narzędzia przesłane pocztą kurierską

tel.: (22) 715 44 56, fax: (22) 715 44 41 – narzędzia dostarczone osobiście do serwisu w Warszawie

Informacje dodatkowe:

Okres gwarancji nie ulega przedłużeniu ani odnowieniu w związku z czynnościami przeprowadzanymi przez nas w ramach niniejszej gwarancji.

Udzielona przez nas gwarancja nie uzasadnia innych roszczeń poza prawem do usunięcia wady urządzenia.

Gwarancja ta jest oferowana dodatkowo i nie ogranicza Państwa praw określonych przez obecne

i przyszłe ustawy. W szczególności nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z tytułu niezgodności towaru z umową.