Serwis

Naprawy

Naprawy w ramach gwarancji
Skontaktuj się z dystrybutorem produktów SKIL w sprawie napraw (wraz z dowodem zakupu). Dystrybutor zadba o to, aby narzędzie zostało naprawione przez wykwalifikowanych pracowników serwisu. Narzędzie można dostarczyć bez akcesoriów i opakowania. Narzędzia nie wolno demontować przed zwrotem. Koszty naprawy ponosi firma SKIL. W niektórych przypadkach zamiast naprawy może zostać wydany produkt zamienny.

Naprawy po zakończeniu gwarancji
Skontaktuj się z dystrybutorem produktów SKIL w sprawie napraw.

Części zamienne

Obecna sytuacja związana z wirusem COVID-19 na świecie wpływa negatywnie na wszystkie procesy logistyczne. Z przykrością informujemy, iż wskutek poważnych opóźnień nie jesteśmy w stanie dostarczać na chwile obecną części zamiennych i sytuacja ta może przeciągnąć się na najbliższe tygodnie. Prosimy o regularne sprawdzanie naszej strony internetowej pod kątem nowych informacji w tym zakresie. Bardzo serdecznie przepraszamy za tą nieoczekiwaną i niezależną od nas sytuację.

Gwarancji

Wszystkie narzedzia SKIL sa starannie sprawdzane, dokladnie testowane i podlegaja bardzo surowym procedurom kontroli jakosci obowiazujacym w firmie SKIL. Z tego wzgledu SKIL udziela gwarancji na swoje elektronarzedzia i przyrzady pomiarowe. Wspomniana gwarancja nie ogranicza praw gwarancyjnych nabywcy wynikajacych z umowy sprzedazy zawartej z dystrybutorem lub obowiazujacych praw ustawowych.

Warunki gwarancji

Instrukcje obsługi

Szukasz instrukcji obsługi? Instrukcje obsługi można pobrać z poziomu strony produktu. Starsze narzędzia SKIL można znaleźć w naszym archiwum produktów.

Inne pytania

W przypadku wszelkich innych pytań prosimy o wypełnienie naszego formularza kontaktowego. Dołożymy wszelkich starań, aby wysłać odpowiedź w ciągu 2 dni roboczych.